22409
Book
In basket
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu. Najważniejsze obszary tematyczne to: podstawy metodologii nauk o zarządzaniu (główne typy badań, kierunki rozwoju, metody badawcze), problematyka badań interpretatywnych (zastosowanie studiów przypadków, metody eksperymentalne i symulacyjne, triangulacja, rola dyskursu w naukach o zarządzaniu), zagadnienia badań ilościowych (procedura gromadzenia danych, podstawowe techniki analizy ilościowej, modele i ich testowanie, wykorzystanie danych wtórnych na przykładzie rachunków narodowych). Publikacja ma służyć doskonaleniu warsztatu badawczego, ale będzie pomocna wszystkim tym, którzy zamierzają rozwijać, weryfikować lub zmieniać swoje kompetencje badawcze.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11310.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12446.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again