22415
Książka
W koszyku
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 221-231.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej