21979
Book
In basket
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again