21918
Książka
W koszyku
Praca zawiera omówienie sposobów tworzenia innowacji w różnych obszarach przedsiębiorstwa, od zasad formułowania strategii, przez koncepcje marketingowe, projektowanie opakowań, do mozliwości uzyskiwania wsparcia z różnych programów pomocowych. Prezentuje wyniki badań dotyczących dyfuzji innowacji, barier ich rozwoju, a także sposobów ochrony własności. Doświadczenia z obszaru gospodarki polskiej oraz unijnej odniesione zostały do koncepcji realizowanych w Stanach Zjednoczonych. Całość publikacji podzielono na trzy części, z których pierwsza poświęcona została ogólnym warunkom innowacyjności przedsiębiorstw z perspektywy teoretycznej, organizacyjnej, modelowej, międzynarodowej i prawnej. W części drugiej ujęto referaty traktujące o innowacyjności w sektorze technologii informacyjnych, branży rolno-spożywczej oraz turystyce. Część rzecia prezentuje wpływ różnych czynników na innowacyjność organizacyjną i marketingową przedsiębiorstw. Bogate i użyteczne analizy wykonane przez autorów związanych z platformami oraz programami innowacyjnymi, umiejętnie wpleciono w rozważania teoretyczne na temat modeli, procedur i procesów innowacyjnych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11247.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12335.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konf. nauk., grudzień 2009 r., Poznań.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 163-[171].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej