22409
Book
In basket
Praca zawiera omówienie sposobów tworzenia innowacji w różnych obszarach przedsiębiorstwa, od zasad formułowania strategii, przez koncepcje marketingowe, projektowanie opakowań, do mozliwości uzyskiwania wsparcia z różnych programów pomocowych. Prezentuje wyniki badań dotyczących dyfuzji innowacji, barier ich rozwoju, a także sposobów ochrony własności. Doświadczenia z obszaru gospodarki polskiej oraz unijnej odniesione zostały do koncepcji realizowanych w Stanach Zjednoczonych. Całość publikacji podzielono na trzy części, z których pierwsza poświęcona została ogólnym warunkom innowacyjności przedsiębiorstw z perspektywy teoretycznej, organizacyjnej, modelowej, międzynarodowej i prawnej. W części drugiej ujęto referaty traktujące o innowacyjności w sektorze technologii informacyjnych, branży rolno-spożywczej oraz turystyce. Część rzecia prezentuje wpływ różnych czynników na innowacyjność organizacyjną i marketingową przedsiębiorstw. Bogate i użyteczne analizy wykonane przez autorów związanych z platformami oraz programami innowacyjnymi, umiejętnie wpleciono w rozważania teoretyczne na temat modeli, procedur i procesów innowacyjnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11247.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12335.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z konf. nauk., grudzień 2009 r., Poznań.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 163-[171].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again