22406
Book
In basket
(Prace Naukowe PWSFTviT. Rynek Mediów)
Przedmiotem rozważań autora są przedsiębiorstwa internetowe, definiowane jako przedsiębiorstwa działające w Internecie, których większość dochodów pochodzi z transakcji dokonywanych za pośrednictwem Internetu, bądź też przedsiębiorstwa, których model działania jest oparty na wykorzystaniu technologii internetowych. Szczególną uwagę poświęcono portalom społecznościowym i aukcyjnym. Szeroko zaprezentowana została problematyka wyceny przedsiębiorstw internetowych, z uwzględnieniem specyfiki związanej z dużym wpływem na wycenę wartości kapitału intelektualnego, aktywów niematerialnych i relacji z klientem. Celem niniejszej publikacji jest w szczególności odpowiedź na pytanie, jak wyceniać spółki związane z Internetem w warunkach szybkiego rozwoju branży i wysokiego ryzyka.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11206.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12277.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 224-[239].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again