22068
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe PWSFTviT. Rynek Mediów)
Przedmiotem rozważań autora są przedsiębiorstwa internetowe, definiowane jako przedsiębiorstwa działające w Internecie, których większość dochodów pochodzi z transakcji dokonywanych za pośrednictwem Internetu, bądź też przedsiębiorstwa, których model działania jest oparty na wykorzystaniu technologii internetowych. Szczególną uwagę poświęcono portalom społecznościowym i aukcyjnym. Szeroko zaprezentowana została problematyka wyceny przedsiębiorstw internetowych, z uwzględnieniem specyfiki związanej z dużym wpływem na wycenę wartości kapitału intelektualnego, aktywów niematerialnych i relacji z klientem. Celem niniejszej publikacji jest w szczególności odpowiedź na pytanie, jak wyceniać spółki związane z Internetem w warunkach szybkiego rozwoju branży i wysokiego ryzyka.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11206.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12277.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 224-[239].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej