22427
Book
In basket
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 277-289.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again