22409
Book
In basket
Pozycjonowanie przez wiele lat było jedną z najciekawszych koncepcji marketingowych. Obecnie, w erze kryzysu, szybkich zmian technologicznych i ostrej konkurencji przyszedł czas na repozycjonowanie. Opanowanie sztuki marketingu - w tym pozycjonowanie, marka produktu, segmentacja klientów - to za mało. Książka umożliwi czytelnikowi: spojrzenie na dotychczasową działalność firmy z nowej perspektywy, przedefiniowanie mocnych stron firmy, wykorzystanie słabych stron konkurencji w walce o klientów, umiejętne zarządzanie marką, skuteczne przeprowadzenie repozycjonowania.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12171.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Repositioning : marketing in an era of competition, change, and crisis, 2010.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again