22425
Book
In basket
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again