22409
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Celem, jaki postawił sobie autor książki, było przedstawienie podstawowych informacji z zakresu analizy matematyczno-finansowej, mających istotne znaczenie w ocenie przedsiębiorstw działających na konkurencyjnym rynku. W książce skoncentrowano się na ocenie sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw przez pryzmat ich sprawozdań finansowych prezentowanych na zewnątrz.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.11149 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11148.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12145.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 193-195.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again