22409
Book
In basket
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : rys., wykr. kolor. ; 24 cm.
Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymagania - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, ale również wiedzy ekonomicznej - z zakresu zarządzania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i dobrą pozycję na rynku. Książka kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek oraz do osób przygotowujących się do pracy w branży:: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki oraz marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11690.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again