22406
Book
In basket
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 299-304.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again