22415
Book
In basket
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dotąd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przykładami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. To ważna pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji dopracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11611.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again