22409
Book
In basket
Drugie wydanie świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przykładach książka jest źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej, a także o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu są organizacje opracowujące kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11613.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11614.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again