22409
Book
In basket
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again