22415
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić równiez dobre uzupełnienie dla kursów akademickich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11522 [Magazyn 1], P.11523 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. 141-145.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again