22415
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 217-222.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej