22009
Book
In basket
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Szczególnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji społecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, że komunikacja staje się współcześnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczową kompetencją. W innym ujęciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. Stąd też wiodąca teza opracowania eksponuje rolę strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decydującego o sprawności i doskonałości strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsiębiorstwa. W intencjach autorów, książka wypełnić może specyficzną lukę na rynku wydawniczym. Istniejące podręczniki i poradniki ograniczają się bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie. Książkę kierujemy tak do środowiska akademickiego (studenci, słuchacze studiów podyplomowych, doktoranci, ośrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyków gospodarczych (kadr menedżerskich, konsultantów, administracji rządowej i terytorialnej, stowarzyszeń i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9872.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11458.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 97-98.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again