22409
Book
In basket
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again