22409
Book
In basket
Autorzy dowodzą, że zła postawa przedstawicieli firmy wobec klienta może zrujnować każdą markę. Stąd wyzwaniem tak dla zwykłych pracowników, jak i dla menedżerów jest budowanie szczególnego nastawienia na klienta - "życia marką”. Zarządzanie marką pokazuje, jak firma winna tworzyć wytrawną organizację zorientowaną na kulturę obsługi, która skutkuje satysfakcją i lojalnością nabywcy. Książka jest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again