22415
Book
In basket
Merchandising / Barbara Borusiak. - Wyd. 3 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 121 s. : il. ; 24 cm.
Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki. Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego. Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii. Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11302.IX.16.2 [Magazyn 1], P.9788 [Magazyn 1], P.9789 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9790.IX.16.2 [Wypożyczalnia C], P.9787.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 119-121.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again