22425
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia komunikowania o zdrowiu (healthcommunication) - nowej dziedziny praktyki i nauki, rozwijającej się w wielu krajach. Dziedzina ta wspiera tradycyjne dziedziny, jak oświata zdrowotna i edukacja zdrowotna oraz nowsze strategie działań, jakimi są promocja zdrowia i marketing społeczny. Książka jest zbiorem prac autorów reprezentujących różne dyscypliny - naukowców i praktyków. Może być szczególnie przydatna dla pracowników ochrony zdrowia (lekarzy, stomatologów, farmaceutów), psychologów, osób planujących kampanie społeczne związane ze zdrowiem, bezpieczeństwem, żywieniem oraz profilaktyką AIDS i zachowań ryzykownych dla zdrowia.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10747.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej