22409
Book
In basket
Głównym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach postępujących procesów globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10554.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 405-410.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again