22409
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 190-196.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again