22409
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej