22409
Book
In basket
Form of Work
Subject
Prawidłowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy różnych instrumentów ekonomicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy właściwie rozumie się istotą pojęcia turystyki, jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Jeżeli przez to pojęcie będziemy rozumieć obsługę ruchu turystycznego, świadczeń i sprzedaż dóbr turystycznych, wspomaganych np. promocją (najważniejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzyści ekonomiczne z niej płynące; i takie właśnie badania podjął Autor, by te czynności wykazać. Powyższe opracowanie ma bowiem służyć dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarządzania na rynkach turystycznych i w tym względzie jest ono szczególnie przydatne dla studentów jako przyszłych menedżerów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8900.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10453.XX.5 [Czytelnia B], 10454.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Notes:
General note
Literatura s. 211-214
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again