21979
Book
In basket
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętne zarządzanie reputacją. Czytelnicy tej książki - kadra zarządzająca firm, menedżerowie, a także studenci kierunków związanych z zarządzaniem - otrzymują rozległą wiedzę dotyczącą: wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wzrost znaczenia reputacji, zależności między tożsamością przedsiębiorstwa a jego wizerunkiem i reputacją, źródeł dobrej reputacji oraz sposobów jej zdobycia i utrzymania, metod pomiaru reputacji, wpływu reputacji na wyniki i wartość przedsiębiorstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10393.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again