22071
Book
In basket
(HR)
Książka stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Szczegółowo omawia m.in.: podstawowe zasady modelu HPI: orientację na rezultaty, koncentrację na efektach pracy, podejście systemowe; główne elementy tego modelu: analizę biznesową, analizę efektywności, wskazanie i charakterystykę możliwych działań rozwojowych, wybór rozwiązań, realizację działań rozwojowych i ocenę rezultatów; role i zadania konsultanta i praktyka HPI.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12501.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10381.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 277-278. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again