22415
Book
In basket
Form of Work
Subject
Genre/Form
Najważniejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie działającej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi głównie wiedza o rynku. Dziedziną nauki i praktyki, która prowadzi do tej wiedzy, są badania marketingowe. Przedmiotem książki jest metodologia badań marketingowych. Zawarte w tytule określenie "aspekty menedżerskie" ma wskazywać na praktyczną interpretację badań. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje się jako punkt wyjścia rzeczywiste problemy, przed jakimi może stanąć firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produktów, wybór marki, opakowania, ocena środków komunikacji marketingowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 127-128.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again