22415
Książka
W koszyku
Praca ma na celu zapoznanie czytelnika z systemami klasy MRP, MRP II, ERP oraz z kryteriami, metodami wyboru i wdrażania tych systemów w praktyce gospodarczej. Podstawowe zagadnienia omówione w pracy to: doskonalenie zarządzania jakością; Business Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji; zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management); Just-in-Time; Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania; Lean Management jako metoda projektowania zarządzania; Outsourcing jako metoda projektowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8818 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10294.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 236-239
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej