22063
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości. Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8813.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10286.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-156.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej