22409
Book
In basket
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8807.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10280.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 235-241.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again