22063
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono : - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, - źródła informacji na potrzeby tego zarządzania, - mierniki wartości przedsiębiorstwa, - tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa, - ocenę przydatności modeli, - niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8804.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10277.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 227-231.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again