22409
Book
In basket
Podręcznik autorstwa pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej ułatwi Czytelnikowi efektywne opanowanie wiedzy z tego zakresu. Omówiono w nim podstawowe zagadnienie dotyczące zarządzania projektami, a także funkcjonalne, instytucjonalne i personalne problemy oraz zaproponowano ich rozwiązania. Dużym walorem opracowania jest zastosowanie omawianych metod w praktyce na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego. Książka jest przeznaczona zarówno dla wykładowców oraz studentów wyższych uczelni, jak i praktyków gospodarczych - kadry kierowniczej, projektantów i konsultantów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8786 [Magazyn 1], P.8791 [Magazyn 1], P.8782 [Magazyn 1], P.8790 [Magazyn 1], P.8787 [Magazyn 1], P.8788 [Magazyn 1], 10262.IX.8 [Magazyn 1], P.8783 [Magazyn 1], P.8789 [Magazyn 1], P.8785 [Magazyn 1] (10 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8784.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10261.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again