22425
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8764.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again