22425
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja prezentuje różne oblicza i uwarunkowania konsumpcjonizmu, począwszy od przybliżenia marzeń i aspiracji konsumpcyjnych mieszkańców polskich wsi popegeerowskich, a skończywszy na opisie mentalności, stylu życia i konsumpcji amerykańskiego pokolenia baby boomu. Różnorodność perspektyw i punktów widzenia, uwzględniająca również doświadczenia międzynarodowe (USA, Łotwa i Ukraina), pozwala naszkicować szerszy kontekst upowszechniania się wzorców ekspansywnego konsumpcjonizmu. Książka oparta jest na wynikach badań empirycznych prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich w Polsce i za granicą. Publikacja jest adresowana do studentów, pracowników wyższych uczelni, instytutów badawczych, agencji reklamowych i firm zajmujących się badaniami marketingowymi oraz wszystkich osób, które chcą lepiej zrozumieć rolę, jaką odgrywa konsumpcja we współczesnych społeczeństwach, a także poznać mechanizmy zachowań konsumenckich w globalizującej się gospodarce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8737 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10211.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tekst częśc. ros.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej