22409
Book
In basket
Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenciej oraz młodych naukowców, zainteresowanych tą "wschodzącą" problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8735 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8734.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10210.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały konferencyjne.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy ref.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again