22415
Book
In basket
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania – w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego – i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10202.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 244-247.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again