22415
Książka
W koszyku
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. ang. przy pracach
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej