21979
Książka
W koszyku
Nawet w najlepiej zarządzanych firmach i instytucjach zdarzają się sytuacje kryzysowe, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i wartość rynkową. W książce autorzy wyjaśniają, jak należy się przygotować do takich sytuacji oraz minimalizować negatywne skutki kryzysów. W tym celu omawiają wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania kryzysem, kładąc główny nacisk na aspekt komunikowania się firmy z otoczeniem oraz techniki przewidywania sytuacji kryzysowych i zarządzania nimi. Swoje rozważania wzbogacają licznymi przykładami i studiami przypadków. Polskie tłumaczenie zostało rozszerzone o omówienie dwóch sytuacji kryzysowych z kraju, co pozwala przybliżyć lokalne realia.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8685.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Risk issues and crisis management : a casebook of best practice" 2002
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 225-[226]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej