22063
Book
In basket
W dyskursie na temat turystyki kulturowej bardzo często poruszany jest problem korzyści wynikających z rozwoju tej formy podróżowania. Ten temat poruszany jest w artykułach zamieszczonych w tej książce. Publikacja podzielona została na cztery rozdziały: pierwszy został poświęcony ekonomicznym i społecznym aspektom współpracy kultury i turystyki, drugi - kulturze jako części produktu turystycznego regionu, trzeci - nowoczesnym formom udostępniania obiektów i instytucji kultury dla turystyki, a czwarty - kreowaniu wizerunku i promocji turystycznej na bazie dziedzictwa kulturowego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8682.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10116.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tekst częśc. ros.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again