22409
Book
In basket
Autorka przedstawiła, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój mowy u dzieci od trzeciego do szóstego roku życia. W książce zostały przedstawione zagadnienia usprawniania mowy, wskazano celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, zostały omówione zasady, których należy przestrzegać, aby pomoc dziecku była możliwa i skuteczna. Zamieszczone w niej przykłady ćwiczeń odpowiednio pogrupowano, by pokazać, jak pracować z dzieckiem nad rozwojem jego mowy w warunkach domowych. W omawianej pozycji szczegółowo omówiono następujące rodzaje ćwiczeń: słuchowe, rozwijanie wypowiedzi i ćwiczenie pamięci słownej, rozwijanie słownictwa (biernego i czynnego), w budowaniu zdań i dłuższych wypowiedzi, oddechowe, głosowe, aparatu artykulacyjnego, utrwalające prawidłową wymowę poszczególnych głosek.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.955 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. B.954.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.953.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 61.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again