22415
Book
In basket
Umiejętność elastycznego działania na rynku nie jest już dla polskich przedsiębiorstw problemem teoretycznym, lecz staje się wymogiem chwili. Wraz z rozwojem procesów globalizacji gospodarki światowej, a także na skutek wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, firmy nie mogłyby już konkurować bez zwiększania elastyczności w zakresie innowacji i wdrażania nowych technologii ani bez zmiany sposobu myślenia o konieczności wzmocnienia pozycji konkurencyjnej. Kwestie szeroko rozumianej elastyczności biznesowej, a także metodologii związanej z jej pomiarem stają się zatem ważnym przedmiotem badań.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8270.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9609.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 224-232.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again