22406
Książka
W koszyku
Umiejętność elastycznego działania na rynku nie jest już dla polskich przedsiębiorstw problemem teoretycznym, lecz staje się wymogiem chwili. Wraz z rozwojem procesów globalizacji gospodarki światowej, a także na skutek wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, firmy nie mogłyby już konkurować bez zwiększania elastyczności w zakresie innowacji i wdrażania nowych technologii ani bez zmiany sposobu myślenia o konieczności wzmocnienia pozycji konkurencyjnej. Kwestie szeroko rozumianej elastyczności biznesowej, a także metodologii związanej z jej pomiarem stają się zatem ważnym przedmiotem badań.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8270.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9609.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 224-232.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej