22063
Book
In basket
W tej książce autorka w I części w rozdziale pierwszym przedstawia mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane przez reklamy telewizyjne oraz badania nad zawartością reklam telewizyjnych. Rozdział drugi poświęca dziecku w wieku przedszkolnym jako odbiorcy reklam oraz przedstawieniu badań dotyczących sposobu odbierania reklam przez dzieci. Następnie w drugiej części książki wykorzystała sytuację eksperymentalną, wywiady a dziećmi i testy projekcyjne, które pozwoliły na zebranie informacji o emocjach i nastawieniach do siebie, innych i świata pojawiających się bezpośrednio po emisji reklam.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9574.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 167-183.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again