22062
Książka
W koszyku
W tej książce autorka w I części w rozdziale pierwszym przedstawia mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane przez reklamy telewizyjne oraz badania nad zawartością reklam telewizyjnych. Rozdział drugi poświęca dziecku w wieku przedszkolnym jako odbiorcy reklam oraz przedstawieniu badań dotyczących sposobu odbierania reklam przez dzieci. Następnie w drugiej części książki wykorzystała sytuację eksperymentalną, wywiady a dziećmi i testy projekcyjne, które pozwoliły na zebranie informacji o emocjach i nastawieniach do siebie, innych i świata pojawiających się bezpośrednio po emisji reklam.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9574.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 167-183.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej