22406
Book
In basket
(Seria Akademicka / Wolters Kluwer Polska)
W książce przedstawiono prawne, społeczne i psychologiczne uwarunkowania podejmowania negocjacji i mediacji w sferze publicznej, czyli w obszarze działań władzy wykonawczej, jak również sądowniczej i ustawodawczej. Zawiera ona - oprócz analizy przepisów prawa - przegląd klasycznych i najnowszych wyników badań z zakresu psychologii społecznej i socjologii, które powinny być znane osobom zajmującym się prowadzeniem mediacji i negocjacji. Opisane zostały zagadnienia związane z komunikacją interpersonalną i publiczną w negocjacjach i mediacjach oraz uwarunkowania ich prowadzenia wynikające z różnic i podobieństw o charakterze kulturowym. Praktyczną wartością opracowania jest rozdział dotyczący techniki sporządzania dokumentów w procesach negocjacji i mediacji, a także praktyki formalizowania dokonanych ustaleń, oraz rozdział dotyczący autoprezentacji osób biorących udział w sesjach mediacyjnych lub negocjacyjnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8221.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9566.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 261-[276] i przy rozdz
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again