21979
Book
In basket
Komunikacja wizualna to najprościej mówiąc to przekazywanie myśli, idei, czy wzoru przy pomocy środków przekazu takich jak prasa popularna/branżowa, gazety, TV, kino, czy bilbordy. Książka natomiast przedstawia proces powstawania komunikatów, przetwarzania ich i ich celowości. Objaśnia działanie kolejnych odpowiedzialnych za realizowanie pomysłów. Funkcje i role w redakcjach. Książka budową przypomina nowoczesne opracowania tematów dla grafików, które są bardzo popularne w kręgach młodych specjalistów. Duża ilość ilustracji, konkretne i oszczędne pracowanie słowem, a na końcu podsumowanie w ramce są niemal identyczne, jak w książkach „Twórcze projektowanie”, Twórcze ilustrowanie”, „Kreatywna reklama” i „Typografia”, wszystkie również wydawnictwa PWN. Te zapewne wyznaczyły pewien górny poziom literatury tego rodzaju, który to „Komunikacja wizualna” osiągnęła, choć nie wzbiła się ponad to. Jest to podsumowanie całego zjawiska, jakim jest reklama, artykuł, film, etc., które w swojej zwięzłej formie przybrało postać ściągi dla studenta, który potrzebuje podstaw (z rozwinięciem o rozłożenie).
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8120.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9472.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Essentials of Visual Communication
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again