21979
Książka
W koszyku
Komunikacja wizualna to najprościej mówiąc to przekazywanie myśli, idei, czy wzoru przy pomocy środków przekazu takich jak prasa popularna/branżowa, gazety, TV, kino, czy bilbordy. Książka natomiast przedstawia proces powstawania komunikatów, przetwarzania ich i ich celowości. Objaśnia działanie kolejnych odpowiedzialnych za realizowanie pomysłów. Funkcje i role w redakcjach. Książka budową przypomina nowoczesne opracowania tematów dla grafików, które są bardzo popularne w kręgach młodych specjalistów. Duża ilość ilustracji, konkretne i oszczędne pracowanie słowem, a na końcu podsumowanie w ramce są niemal identyczne, jak w książkach „Twórcze projektowanie”, Twórcze ilustrowanie”, „Kreatywna reklama” i „Typografia”, wszystkie również wydawnictwa PWN. Te zapewne wyznaczyły pewien górny poziom literatury tego rodzaju, który to „Komunikacja wizualna” osiągnęła, choć nie wzbiła się ponad to. Jest to podsumowanie całego zjawiska, jakim jest reklama, artykuł, film, etc., które w swojej zwięzłej formie przybrało postać ściągi dla studenta, który potrzebuje podstaw (z rozwinięciem o rozłożenie).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8120.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9472.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: Essentials of Visual Communication
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej