21979
Book
In basket
(Biblioteka Wychowawcy)
Książka wskazuje, że ważne są nie tylko treści poznawcze, ale również kształtowanie poczucia wartości ucznia, jego wiary w możliwości odniesienia sukcesu. Nauczyciel może poczuć się autentycznym wychowawcą, kiedy zrozumie, że uczyć to rzeczywiście wychowywać, czyli mieć odpowiedzialny wpływ na kształtowanie się ważnych sfer osobowości, motywacji, hierarchii wartości, skuteczności działania drugiego człowieka.Autor umiejętnie pokazuje, jak w procesie dydaktycznym można wykorzystać teorie psychologiczne, oraz udowadnia, że znajomość psychologii może być bardzo przydatna w mistrzowskim uprawianiu swego zawodu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8075 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.8074.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9430.III.4 [Czytelnia B], 9431.III.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Pädagogische Psychologie des Lernens und Lehrens, 2001
Indeks s. 521-524
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again